شرایط باز پس فرستادن کالا و هفت روز تضمین تعویض

در دنیای مدرن امروز که انتظارات از کیفیت ، فراتر از خدمات دریافتی است ؛ جهت تامین اعتماد و اطمینان خرید اینترنتی که به صورت غیر حضوری و بدون لمس فیزیکی محصولات خریداری می شوند ؛ بانه آفر برای آسودگی خاطر مشتریان گارانتی هفت روز تضمین تعویض کالا را مطابق شرایط زیر ارائه می دهد. با توجه به ماده 37 قوانین تجارت الکترونیک هر معامله از راه دور یا اینترنتی باید هفت روز حق انصراف فراهم شود به صورتی که تنها هزینه تحمیلی به مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. لازم به ذکر است این در حالتی است که کالا در حالت اولیه خود « پلمپ » و از آن استفاده نشده باشد.

سفارش ارسال با پیک و تست درمحل :

برای کلیه کالا هایی که با پیک ارسال می شوند و در محل تحویل مشتری داده می شوند ؛ باید به مدت 20 دقیقه توسط پیک تست شود. در صورت عدم تست ، مسئولیت ان با مشتری خواهد بود . در صورت وجود اشکال کالا ی دریافت شده شامل گارانتی 7 روز تضمین تعویض نمی باشد.چون همه پیک ها کالا هایی را که تحویل می گیرند به مدت نیم ساعت قبل از دریافت تست می کنند و به صورت ضمانتی «سلامت ارسال کالا را در قبال دریافت وجه تضمین می کنند» پس در صورت هر گونه صدمه فیزیکی و مغایرت باید مشتری « با هماهنگی » از دریافت و تحویل گرفتن آنها خود داری کند. در این حالت فقط کارکرد امکانات داخلی و نرم افزار شامل گارانتی 7 روز تعویض است. و هر گونه مشکلی که با چشم قابل روئیت باشد و در تست نمایان باشد شامل تضمین 7 روز نخواهد بود.

مغایرت سفارش با اطلاعات سایت « مشخصات و ظاهرفیزیکی » :

در صورتی که کالا با اطلاعات سایت مغایرت داشت مثلا رنگ آن یا مدل آن تعویض شده بود و مدل دیگر یا رنگ دیگری به دست مشتری رسیده باشد ؛ به صورت رایگان تعویض خواهد شد « این موارد را باید در هنگام تحویل گرفتن برگشت داده شود . در غیر این صورت هزینه باز پس فرستادن کالا به عهده مشتری است (نباید از کالا هیچ استفاده ای شده باشد چون این اشکالات با چشم قابل روئیت هستند)»

سفارش ارسال شده با باربری و پیک اختصاصی :

اشکال وارد شده باید حد اکثر تا 12 ساعت بعد از تحویل گرفتن به واحد پشتیبانی بانه آفر اطلاع داده شود و فورا باز پس فرستاده شود و تا 3 روز بعد به بانه آفر برسد. کالای دریافتی توسط کارشناسان بانه آفر مشکل گزارش داده شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند و درصورتی که نقص فنی تائید شود کالا تعویض خواهد شد و در صورت عدم موجودی ، کالا را با مدل مشابه با هماهنگی شما جایگزین و ارسال مجدد می کنند.

«مهم» آسیب های ناشی از حمل و نقل :

در همه حالت های تحویل گیری سفارشات با توجه به اینکه کلیه سفارشات قبل از ارسال توسط واحد ارسال تست خواهند شد و در بسته بندی ایمن فرستاده می شوند « همه سیستم های حمل و نقل کالا را در قبال دریافت هزینه بیمه می کنند ؛ و مسئولیت آسیب های ناشی از حمل و نقل را بر عهده می گیرند ؛ پس باید مشتری در صورت مشاهده هر گونه آسیب از دریافت کالا خود داری کند » لذا از تمامی مشتریان خواهشمندیم که لطفا`` هنگام دریافت و تحویل کالا از پیک یا شرکت حمل و نقل ،سفارش خود را بررسی نمایید و تمام موارد از جمله بسته بندی، مشخصات فنی ، لوازم همراه را با مندرجات فاکتور مطابقت داده و در صورت مشاهده ی مغایرت یا آسیب های ناشی از حمل و نقل ( صدمات فیزیکی ، خط خوردگی ، شکستگی ، له شدگی ) از دریافت و تحویل گرفتن سفارش جدا`` خودداری نمایید ؛ در صورت تحویل گرفتن مسئولیت آن با مشتری خواهد بود و تحویل این قبیل کالا ها به منزله تایید سلامت فیزیکی کالا است.